Kontinuirana urbanizacija neminovno rezultira sve većim pritiskom na vrijedan prostor unutar postojećih urbanih cjelina. Veći broj stanovnika u gradovima znači i veći broj automobila na našim cestama te pomanjkanje parkirališnih površina. To nas potiče da preispitujemo načine korištenja prostora kako bi maksimalno iskoristili potencijal ograničenih urbanih površina.
Opločenje na takvim površinama neće biti postavljeno na uobičajenu podlogu nosivih slojeva, niti će uvjeti za sadnju vegetacije biti isti kao što bi to bio slučaj na vanjskim površinama. Stoga se pri projektiranju moraju uzeti u obzir specifični zahtjevi kao što su potrebni slojevi i debljina podloge za opločenja, dubina supstrata za planiranu vegetaciju, maksimalno predviđeno površinsko opterećenje, sustavi hidroizolacije i drenaže, i drugi čimbenici koji mogu utjecati na kvalitetu izvedbe.
Važnost drenaže za prometne krovove
Da bi udovoljio tim zahtjevima, Nophadrain je razvio specijalnu seriju proizvoda za takvu primjenu i testirao njihovu funkcionalnost i stabilnost na Tehničkom Sveučilištu u Münchenu (TUM). Drenažni sustavi serije ND 600, namijenjeni za opločenja voznih površina, imaju iznimno visoku tlačnu čvrstoću od 900 i 1200 kPa, i pogodni su za opterećenja do klase III. Uz to, ND 600 serija opremljena je specijalnim filterskim tkanim geotekstilom od monofilamenata. Ovaj geotekstil ima visoku otpornost na proboj i vrlo nisku razinu elongacije te može podnositi velika statička i dinamička opterećenja poput onog uzrokovanog vibro pločom za nabijanje podloge, što ga čini idealnim za tu vrstu primjene.
Važnost zaštite od dinamičkih opterećenja
Nophadrainovi sustavi za prometne krovove su robusni, čvrsti, prilagodljivi, stabilni, efikasni, izdržljivi, i provjereni na nizu projekata koji, zahvaljujući njima, zadržavaju svoj izgled i nakon desetljeća intenzivne uporabe.