Hrvatsko tržište prozora je jedan vrlo mali segment svjetskog tržišta te samim tim domaćim proizvođačima prozora nužnost je otvaranje prema svjetskom tržištu kako bi što uspješnije plasirali svoje proizvode.
S druge strane na svjetskom tržištu vlada beskompromisna borba oko plasiranja prozora pojedinih svjetskih proizvođača te se na takvoj “pozornici” mogu boriti isključivo proizvođači svojom kvalitetom kako u pogledu materijala od kojih se prozori proizvode, od energetskih svojstava prozora te naravno i izgleda.
Hrvatski tradicionalni materijal je drvo kao dio hrvatske graditeljske tradicije. Koristeći prednosti drvenih prozora u kombinaciji s aluminijem dobijamo vrhunski proizvod, dobijamo adut za borbu na svjetskom tržištu.
U trendu je upotreba drva u graditeljstvu, budući je drvo CO2 neutralno, dok su drugi materijali izrazito negativne CO2 bilanse. Drvo je zdrav, dugovječan materijal, posjeduje izvanredne oblikovne karakteristke, osim toga ugodno miriše, toplo je, povećava osjećaj ugode u našem domu, a svaki proizvod je – unikat.
Visoko energetski učinkoviti prozori zadovoljavaju sve postavljene eko i energetske kriterije.
Prozori u varijanti drvo iznutra – aluminij izvana, veća su investicija u startu, ali zbog dužeg vijeka trajanja i štednje energije, te visokih izolativnih (toplinska i zvučna) vrijednosti, zaštite od udaraca i vremensih neprilika, očuvanja našega zdravlja, postaju sve ekonomičniji, a troškova održavanja gotovo i nema.