Petrokov iz godine u godinu bilježi sustavan rast poslovanja – Zapošljavanje i ulaganje u obrazovanje stručnjaka imperativi su poslovanja, uz osuvremenjivanje ponude proizvoda i jak naglasak na vrhunsku prezentaciju – Nova vlasnička struktura nastavlja na postojećem modelu uspjeha uz dah inovacije u izgledu i sadržaju Petrokova
Zagreb, 17. svibnja 2018. – Daljnji razvoj već uspješnog poslovanja Petrokova donijet će strategija koja se temelji na trima ključnim razvojnim smjerovima: osuvremenjivanje u svim segmentima poslovanja, jak naglasak na premium prezentaciju te znatna ulaganja u obrazovanje i osposobljavanje stručnjaka svih profila u kompaniji. Glavne su to poruke koje je vodstvo kompanije danas predstavilo javnosti.
Financijski rezultati za 2017. godinu pokazuju značajan rast u poslovanju. U 2017. godini zabilježen je porast prometa za 18 posto, odnosno 253 milijuna kuna prometa, dok je profit iznosio nešto više od 11 milijuna kuna. Rezultati višegodišnjeg ulaganja vidljivi su i kroz rast profitabilnosti od 50 posto. Također, uz trenutnih devet poslovnica diljem Hrvatske, najavljeno je otvaranje dviju novih kroz 2018. godinu, što znači i nova radna mjesta i povećanje broja zaposlenih.
„Imamo jasnu viziju budućnosti Petrokova. Već više od 27 godina svojim kupcima pružamo visokokvalitetne proizvode i uslugu. Ljestvicu dižemo još više. Vođeni zahtjevima tržišta i naših klijenata, velikih investitora, pojačat ćemo premium segment naših proizvoda, koji će u kombinaciji s unaprjeđenjem prodajne mreže u kvalitativnom i kvantitativnom smislu te našim educiranim stručnjacima pružati najbolja rješenja na tržištu. Želimo proizvode i dućane koji izgledaju dobro i zaposlenike koji se dobro osjećaju, a rade još bolje“, istaknula je direktorica Simona Zavratnik.
Simona Zavratnik je dodala: „Planiramo porast prometa, promjenu asortimana te uvođenje novih robnih marki i ekskluzivnih brendova. Naša je vizija i dalje biti tvrtka u samom vrhu poslovanja te stabilnim i održivim razvojem svojim partnerima i zaposlenicima pružati dobro okruženje i poslovnu sigurnost”.
Danas Petrokov ima devet poslovnica, od kojih su četiri nove – Zadar, Ilica, Čakovec i Osijek. Osim njih, još su dvije u Zagrebu te po jedna u Rijeci, Puli i Splitu. Do kraja godine, najavljuju u Petrokovu, planirano je i otvaranje još dviju poslovnica, u Rijeci i Splitu, s naglaskom na salon sanitarija, a čim poslovne prilike budu pogodne, planira se daljnje širenje na tržištu.
Uz konferenciju, novinarima je predstavljen i Sajam noviteta, koji se održava četvrtu godinu zaredom. Na njemu se predstavlja 26 izlagača s bogatim asortimanom inovativnih proizvoda koji prikazuju i najnovije trendove u obnovljivim izvorima energije. Novost su na sajmu i kućni brend Petrokova Pe-Line. Posjetitelji, osim vrhunske ponude iz linija najnovijih proizvoda, mogu dobiti i besplatne stručne savjete o uređenju doma za koje su na sajmu dostupni stručnjaci Petrokova.