Toyota Motor Europe je 2019. koristila 100% obnovljivu električne energije u svom cjelokupnom poslovanju u Europi
- 100% obnovljiva električna energija u cjelokupnom poslovanju u Europi u ukupnoj godišnjoj potrošnjo od 1. siječnja 2019.
- Pokrivajući 100% europske Toyotine mreže, uključujući 9 proizvodnih pogona, 29 distributera, 4 ureda, 1 istraživačko-razvojni centar i 21 logistička centar
- 1 godinu prije internog cilja za proizvodne pogone
- Značajan korak prema cilju „Nulta emisija CO2 u životnom ciklusu“ koji je dio Toyotinog ekološkog izazova 2050.
Toyota Motor Europe (TME) je objavila da je ostvarila 100% potrošnje obnovljive električne energije u svom cjelokupnom poslovanju u Europi u 2019. godini.
Toyotino poslovanje u Europi uključuje 9 proizvodnih pogona, 14 distribucijskih centara za rezervne dijelove, 7 logističkih centara za vozila, 29 nacionalnih kompanija za marketing i prodaju (NMSC), glavno sjedište TME-a i njihove podružnice, te Toyotin tehnički centar, koji su imali ukupnu potrošnju električne energije od oko 500 GWh.
„Prebacivanje na 100% obnovljivu električnu energiju za potrebe našeg cjelokupnog poslovanja u Europi je značajan korak prema našem Ekološkom izazovu 2050.“ rekao je Dr.Johan van Zyl, Predsjednik i CEO u Toyota Motor Europe. „Ostvarivanje održivog poslovanja u Europi je vrlo važno ako želimo da građani i potrošači nastave podržavati Toyotu. Zahvaljujući tržišnom uspjehu naših hibridnih električnih vozila, na dobrom smo putu ispunjavanju naših europskih ciljeva o emisiji CO2 za nova vozila – ali kada je riječ o okolišu, usvojili smo pristup od 360° te se ne želimo zaustaviti samo na emisiji iz vozila.”
Potrošnju 100% obnovljive električne energije moguće je ostvariti u svim vidovima poslovanja kroz sljedeće:
• Poticanje proizvodnje obnovljive električne energije u Toyotinim objektima u suradnji s lokalnim sudionicima(solarni paneli u TPCE, solarni paneli u TMUK, solarni zid u TMMF , vjetroelektrana u Zeebrugge, solarni paneli u Toyotinom logističkom centru u Madridu,…)
• Kupnja obnovljive električne energije gdje god je dostupna
• Kupnja Europskih certifikata („Jamstvo podrijetla“) za EU zemlje u skladu s EU Direktivom 2009/28/EC
• Kupnja I-REC („International-Renewable Electricity Certificate“ – Međunarodni certifikat o obnovljivoj električnoj energiji) za ne-EU zemlje, u skladu s međunarodnim standardom I-REC.
Postignuće u isključivanju ugljika iz korištenja električne energije je nadogradnja Toyotinih neprestanih napora za smanjenjem ukupne potrošnje energije u poslovanju.
Tako primjerice, u našim proizvodnim pogonima, od 2013. godine (referentna godina za Toyotin ”Izazov 2050”), utrošak energije po proizvedenom automobilu je smanjen za 18% (2019 vs 2013.) U usporedbi s industrijskim prosjekom za EU/28 od 2.3 MWh energije po proizvedenom vozilu, Toyota treba 48% manje energije po proizvedenom vozilu.
Ekološka održivost je za Toyotu uvijek najvažnija. Pitanja okoliša su predmet razgovora vrha Toyotinog poslovodstva od 1963. kada je osnovan Odbor za okoliš. Od 1973. tvrtka promiče svijest svojih zaposlenika o okolišu kroz Mjesec okoliša. Kompanija je 1992. pokrenula 5-godišnje akcijske planove radi smanjenja svojeg ekološkog otiska i očuvanja resursa važnih za planet; ne samo smanjenjem ekološkog utjecaja automobila, nego posvećujući pažnju i svim pratećim djelatnostima.
Toyotin ekološki izazov 2050. je predstavljen 2015. On sadrži 6 izazova* te je temelj Toyotine dugoročne strategije koja pokriva Toyotine najveće utjecaje na okoliš.
Ostvarivanje 100% obnovljive električne energije pridonosi ciljevima kompanije za točku 2 Izazova 2050 (Životni ciklus s nultom emisijom CO2) i Točku 3. Izazova (Proizvodni pogon s nultom emisijom CO2), koji ima za cilj eliminirati emisiju CO2 kroz cijeli životni ciklus vozila, uključujući prateće djelatnosti i proizvodne pogone.
####
*Toyotin ekološki izazov 2050.: U listopadu 2015. Toyota je predstavila Toyotin ekološki izazov 2050.. Nadograđujući prethodne inicijative za zaštitu okoliša, to je postao temelj naših dugoročnih ciljeva zaštite okoliša. Kroz šest izazova koji pokrivaju sve vidove našeg poslovanja, naša briga se na zaustavlja samo na automobilima. Posvećenim smo novim i hrabrim koracima u narednim desetljećima, te se ne zaustavljamo na nultom utjecaju na okoliš, nego stremimo postizanju pozitivnih promjena u okolišu na područjima kao što su emisija tijekom životnog vijeka, emisija iz naših proizvodnih pogona, potrošnja vode i mnoga druga.