Skupština Udruge podopolagača-parketara

U Zagrebu je 4. lipnja održana 3. skupština Udruge podopolagača na kojoj je izabrano novo vodstvo Udruge za naredno razdoblje te su donesene odluke o prioritetnim aktivnostima u sljedećih godinu dana. Odobreno je daljnje djelovanje Udruge na izradi nacionalne norme za ugradnju parketa koja bi trebala postati dio važećeg Tehničkog propisa u Ministarstvu graditeljstva, čime će se uvesti više reda na gradilišta a stručnjaci sa Šumarskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ugradit će u normu najbolje europske prakse i standarde.

Udruga će također nastaviti suradnju s Učilištem Krešimir oko provedbe programa prekvalifikacije s obzirom da preko 85% podopolagača ne posjeduje odgovarajuću kvalifikaciju. Za navedenu aktivnost potrebno je pronaći sredstva za sufinaciranje programa budući da podopolagači još uvijek osjećaju snažne posljedice krize u graditeljstvu koja je dovela u pitanje rad i opstanak mnogih obrta i tvrtki. Članovi Udruge smatraju da se jedino s odgovarajućim kvalifikacijama i priznatim znanjima i vještinama mogu natjecati i konkurirati na europskom tržištu.

Gordana Bek, predsjednica Nadzornog odbora Udruge apelirala je na članove da se još aktivnije uključe u rad Udruge raznim prijedlozima i inicijativama te na dodatnoj animaciji novih članova, za što je predviđeno pokretanje regionalnih sekcija podopolagača koje će provoditi edukacije i slične strukovne aktivnosti po uzoru na slična strukovna udruženja u EU.

Izabrano vodstvo Udruge
Na čelu Udruge uglavnom je ostalo staro vodstvo koje predvodi stari-novi predsjednik Roman Antić iz Zagreba, a za predsjednika  Skupštine izabran je Bero Škarić iz Osijeka. Potpredsjednici su Mijo Iljkić i Obrad Kekanović, a članovi izvršnog odbora su Željko Kermek, Renato Bujanović, Tomislav Podhraški i Janko Filipaj. Nove osobe nalaze se na čelu stručnih odbora: za edukaciju i stručno usavršavanje zadužen je Nenad Karalija, a na čelu Odbora za marketing nalazi se Dubravko Martinić. Udruga je osnovana 2010. godine s ciljem promocije podopolagačke i parketarske struke, posebice oko uređivanja uvjeta pri poslovima ugradnje parketa i drugih podova te korištenja ekoloških materijala

Skupštini je prethodila cjelodnevna prezentacija noviteta u dijelu uporabe novih materijala te predstavljanje domaćih proizvođača parketa:
1.  Pan Parket 91% izvozi na svjetsko tržište a sada se želi okrenuti i hrvatskim kupcima.
Nakon stabilnih izvoznih rezultata ostvarenih na tržištima Austrije, Njemačke i Švicarske koje čine glavninu izvoznih tržišta te na prestižnim tržištima Rusije i Dubaija, ova uspješna proizvodna tvrtka iz Orahovice namjerava razviti širu mrežu distributera u Hrvatskoj za prodaju njihovog višeslojnog parketa koji u Europi već ima tržišni udio od skoro 80%. Višeslojni seljački pod u jednoj ili u tri lamele velikih dimenzija (220x206x13,5) nudi se u četiri kvalitativna razreda, uz primjenu klik sistema suhe montaže, što je tipični skandinavski ili germanski standard za ugradnju parketa, pogodan i za podna grijanja. Pan Parket ističe visoku kvalitetu svojih proizvoda, prije svega pet slojeva industrijskog lakiranja te široki spektar završnih obrada koje uključuju različite tretmane drva, četkanje ili ručnu obradu površina te posebice različite mogućnosti uljenja što je naglašeni tržišni trend u Europi te sve više i u RH. Pan Parket traži kvalitetne distributere i podopolagače koji imaju kapaciteta i znanja promovirati ovu modernu vrstu parketa koja je u Hrvatskoj još uvijek nedovoljno poznata. www.pan-parket.hr
13-06-04-podopolagaci-22.  Vodeći talijanski proizvođač repromaterijala MAPEI iz Milana veliku pažnju posvećuje brizi za okoliš, kako bi ugrađeni podovi postali sinonim za zdrave i ekološke proizvode prije svega sigurne za uporabu krajnjim korisnicima. Sve više tvrtki vodi računa o ekološkoj i zdravstvenoj zaštiti korištenjem sofisticiranih materijala na bazi vode, a izbjegavaju se agresivne kemikalije. Osigurani su prestižni certifikati a cjelokupna gama upotpunjena je modernim proizvodima koji omogućuju pripremu podloge i ugradnju parketa u roku od samo nekoliko dana te korištenje fleksibilnih i inovativnih materijala koji omogućuju uštedu na vremenu i manje materijala pri ugradnji parketa.
3.  Seljački pod tvrtke Bohor zadovoljava najviše EU standarde za drvene podove
Kvalitetnom selekcijom drvnog materijala dobiva se pogodna sirovina za izradu seljačkog poda (14 i 21 mm) u Drvnoj industriji Bohor, s time da se takav parket već tradicionalno nudi na izvoznim tržištima a odnedavno i u domaćoj prodajnoj mreži. Bogato proizvodno iskustvo potvrđeno kroz dugogodišnji izvoz na prestižno francusko tržište sada je na rapolaganju domaćim kupcima pa je uz standardne dimenzije i inovativne završne obrade moguće isporučiti vrlo avangardan parket s metalnim odsjajem ili efektom starog poda, što je aktualni trend u Europi.