Prirodni bestseler-Kolekcija Kaindl ONE

S kolekcijom ONE, prvak na svjetskom tržištu Kaindl učinio je laminatne podove doslovce „prikladnima za salone“. Pri tome je tvrtka dokazala da ekologija i ekonomija nisu suprotnosti.

Sasvim sukladno sloganu „prirodna raznolikost“, asortiman obuhvaća ukupno 117 dekora, podijeljenih na prokušane Kaindl daske i Classic dekore – svaki od njih je dostupan u različitim jačinama, formatima i dekorativnim slikama. Stil i dizajn pri tome ne poznaju granice: Od seoske kuće do luksuznog apartmana, te od stambenog prostora pa do kuhinje, kolekcija Kaindl ONE posvuda je uključena.

Kao vrhunac kolekcije istaknule su se površine „Natural Touch“. Sa svojom zapanjujućom optikom i haptikom, one interpretiraju cjelokupni svijet drveta. Onako kako pod izgleda, takav je i na dodir: sasvim prirodan. Čak i profesionalci teško raspoznaju razliku između podova od pravog drveta i onih od laminata.

k30-kaindl-01-300.gifS kolekcijom ONE, Kaindl stupa na novo tlo što se tiče kvalitete, varijabilnosti i prirodnosti laminata. Pod postaje više od površine po kojoj se hoda. On je u pravome smislu riječi temelj naših stambenih prostora.

No Kaindl ONE ne samo da jamči novo zadovoljstvo stanovanja, nego stvara i trajne vrijednosti. To znači pristupačnu eleganciju za potrošače, jer je kolekcija Kaindl ONE sasvim dugovječna i trajne vrijednosti – i to tijekom mnogo godina. Sasvim u smislu slogana kojeg je odredio Kaindl: „Prirodno za vječnost.“ A pri tome i specijalizirani trgovci profitiraju zbog većih marži.

Što se tiče jednostavnosti, Kaindl ONE također postavlja nova mjerila: Specijalizirane trgovine od tvrtke Kaindl dobivaju savršenu podršku u prodaji – od POS-materijala, preko prodajne dokumentacije, pa sve do besprijekorne logistike! A i inače je sve jednostavno: Jer se podovi Kaindl ONE postavljaju brzo i jednostavno, a jednako se lako i čiste.

Ukratko: U tvrtki Kaindl sve dobivate iz jedne ruke.

 www.kaindl.com 

PODIJELI